20 Eylül 2014 Cumartesi

Türk Eğitim-Senden Kocaelispora Yardım


Kocaelispor reisi Bahri Yavuz ve İdare kurulu Azaları dün Eğitim Sen İzmit Şubesi reisi Süleyman kocaeli temizlik şirketleri Pekin ve yönetimini sendika apartmanında ziyaret etti. Ziyarette konuşan Kocaelispor reisi Bahri Yavuz,“Zor bir yola çıktık.Şehrin Tüm dokularından büyüklerimizi ve dostlarımızı, şehrimiz için maç eden kocaeli hava durumu emek veren herkesi bu mücadeleye Yardım olmasını Çağrı ettik dedi. 





KENDİMİZE ilişkin BİR Yönetim BİNAMIZ dahi YOK

Konuşmasına devam eden Bahri Yavuz, Süleyman Pekinin kendilerine Yardım olduğunu belirterek, “Türk Eğitim-Sen reisi Süleyman Pekin de duyarsız kalmadı, bizlere Yardım olmak istediğini bildirdi. Sivil cemiyet örgütleri, dernekler ve sendikalar cemiyetin olmazsa olmazlarıdır. Bu yapılar ne kadar Kuvvetli olursa, ne kadar kendi ayakları Üstünde durur, kendi mücadelesini bir yere dayanmadan verebilirse, cemiyetin kılcal damarlarının o kadar Kuvvetli kocaeli temizlik şirketleri olacağına inanıyorum. Bizim yıllardır Kocaelispor olarak kendi ayaklarımız Üstünde duramayan bir yapıydık. Kocaelisporun kendine ilişkin Küçük bir Yönetim binası, bir idman sahası ve otobüsü dahi yok. Bizim birinci önceliğimiz kendi ayakları Üstünde durabilen bir Kişilik oluşturmak. Bu yüzden şehrin noktasına dokunmak, kendimizi anlatmak istiyoruz şeklinde konuştu. 





TAKDİRE ŞAYANSINIZ 

Türk Eğitim-Sen İzmit Şube reisi Süleyman Pekin ise yaptığı konuşmada, “Kocaelide Görevli sendikayız ve sosyal sendikacılık noktasında önde olduğumuzu düşünüyorum. Bir nolu şube olarak 4 bin 200 civarında, Gebzedeki iki nolu şubesinin kocaeli temizlik şirketleri de bin 800 civarında üyesi var. Biz de başımıza gelen haksızlık ve adaletsizlikler uğraşarak Benzer Sürede 24 Eylülde bir iş bırakma eylemi planlıyoruz. Fakat biz şehrin kimliğini ve kentini takımını da Olabildiğince önemseyen bir yapıyız. Kocaelispor gibi bir marka ve efsaneyi Güç Sürede göreve gelen bu ekibin sırtlaması hakikaten takdire şayandır. Tüm yönetime ve başkana teşekkürlerimizi ve dualarımızı sunuyoruz dedi.   



 



kocaeli temizlik şirketleri kocaeli temizlik şirketleri kocaeli temizlik şirketleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder