19 Eylül 2014 Cuma

Kocaelinin ihracatında büyük kayıp


TUİK İzmit Bölge Müdürlüğü Şehrimizin 2014 senesi ocak ayı İzmit kocaeli temizlik şirketleri ili geçici Dış Ticaret verilerini açıkladı. İlimiz ocak ayında 81 Şehir içinde dışsatım kıymeti büyüklüğü bakımından 4. sırada, dışalım kıymeti büyüklüğü bakımından 3. sırada yer almakta. 2014 Ocak ayında Kocaelide dışsatım bir önceki aya göre 28,23, ülkemiz yekün ihracatı ise 5,45 azaldı. 2014 Ocak ayında Kocaelide dışalım bir önceki aya göre 100,15 artarken, ülkemiz yekün ithalatı ise 16,62 azaldı.

 



EN çok dışsatım MALTAYA

2014 senesi Ocak ayında İzmit şirketleri tarafından en çok dışsatım yapılan ülke 87.308.166 $ ile Malta, en çok dışalım yapılan ülke 348.781.670 $ ile İran oldu. İzmit kocaeli temizlik şirketleri firmalarının yaptığı dış ticaret fasıllara göre incelendiğinde, kocaeli temizlik şirketleri en çok dışsatım kıymeti 299.642.556 $ ile “Mineral yakıtlar, mineral yağlar ve bunların damıtılmasından elde edilen ürünler, bitümenli maddeler, mineral mumlar fasılında, en çok dışalım kıymeti ise 1.385.942.396 $ ile  “Mineral yakıtlar, mineral yağlar ve bunların damıtılmasından elde edilen ürünler, bitümenli maddeler, mineral mumlar fasılında gerçekleşmiştir.



 



kocaeli temizlik şirketleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder