27 Eylül 2014 Cumartesi

Kaymakam Ateşoğluna Veda Yemeği


kocaeli temizlik şirketleri kocaeli temizlik şirketleri

Altınkemer Tesislerinde düzenlenen veda yemeğine Kaymakam Celil Ateşoğlu ve Belediye reisi İsmail Yıldırımın yanı sıra, Gölcük Kaymakamı Adem Yazıcı, Altınova Kaymakamı Nurullah Kaya, Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanı Tuğamiral Tezcan Kızılelma, Karamürselbey Eğitim Merkezi Komutanlığı Deniz Astsubay Meslek Yüksek Okulu Komutanı Albay Osman Özyazıcı, Garnizon Komutanı Yüzbaşı Sadık Eroğlu,  İlçe Güvenlik amiri Coşar Özler, İlçe Ulusal Eğitim amiri Murat Çakır, Beyaz Parti İlçe reisi Recep Demirel, CHP İlçe reisi Şinasi Yazar, kocaeli temizlik şirketleri MHP İlçe reisi Orhan Kılınçsoy, belediye meclis üyeleri, daire ve Mektep müdürleri, oda, kooperatif ve dernek reisleri ve Kaymakamlık Çalışanı katıldı. 





Veda yemeğinde konuşma yapan Belediye reisi İsmail Yıldırım, Karamürselde kaymakamlık ile belediyenin Ahenkli çalışmasının en güzel örneğini sergilediklerini belirterek “Kaymakamımız Ateşoğlu Vazife boyunca kapısını herkese açık tutarak, tavrı, fedakar çalışmaları ve hoşgörüsüyle ilçemize mühim hizmetler yapmıştır. İnanıyorum ki yeni Vazife yerinde de Benzer çalışmalarla mühim hizmetlere imza atacaktır. Kendisine ilçemize yapmış olduğu hizmetlerden dolayı teşekkür kocaeli temizlik şirketleri ediyorum dedi.





Kaymakam Celil Ateşoğlu ise devlet görevinin en uzun süresini Karamürselde yaşadığını belirterek “6 yıldır bu ilçede Vazife yapıyorum.  Birlik, kardeşlik duygularıyla birbirlerine bağlı olan insanların yaşadığı bir ilçede Vazife yapmaktan Sevinç duyuyorum. Hepinizin hakkını helal etmesini ve İzmirin Ödemiş ilçesinde de bir kapınızın olduğunu bilmenizi istiyorum dedi.

Konuşmaların Peşinden Karamürsel Belediye reisi İsmail Yıldırım Kaymakam Celil Ateşoğluna teşekkür ödül kocaeli temizlik şirketleri ve hediyesini takdim etti. Peşinden Gölcük Kaymakamı Adem Yazıcı, Karamürsel Kaymakamı Celil Ateşoğluna Armağan takdiminde bulundu. Kaymakamlık personeli, oda ve dernek reisleri ile gazete temsilcileri de Kaymakam Ateşoğluna Armağan takdiminde bulundu.



 



kocaeli temizlik şirketleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder